ریشه
Image default
تبلیغات مقالات

بهترین شرکت های تبلیغاتی چه خصوصیاتی دارند؟

بهترین شرکت های تبلیغاتی چه خصوصیاتی دارند؟

در هر قسمتی افزایش کسب و کارها موجب شده است که بازاریابی و تبلیغات هر برند یا کسب و کاری خیلی با اهمیت باشد؛ به طوری که به واسطه شرکت‌های تبلیغاتی باید انجام پذیرند. اما به یک شرکت تبلیغاتی چطور می‌توانیم اعتماد کنیم؟ عالی‌ترین شرکت‌های تبلیغاتی چه خصوصیت‌هایی دارند؟

دراین مقاله قصد داریم خصوصیت‌های شرکت‌های تبلیغاتی عالی را معرفی کنیم تا بتوانید در این مسیر بهتر و با نگاه باز‌تر انتخاب کنید.

شرکت تبلیغاتی چیست
شرکت تبلیغاتی چیست

بیشتر بخوانید:

14 نکته اساسی برای نوشتن تیتر جذاب

شرکت تبلیغاتی چیست؟

در آغاز باید بفهمیم یک شرکت تبلیغاتی چگونه شرکتی است؟ چه ویژگی‌هایی دارد؟ شرکت تبلیغاتی چه وظایفی را باید انجام دهد؟

شرکت تبلیغاتی، یک کسب و کار یا سازمان خدماتی است که متخصص بخش‌های توسعه، برنامه ریزی، مدیریت و اجرای برنامه‌های تبلیغاتی برای کسب و کارهای مشتریان می‌باشد. درحقیقت، شرکت تبلیغاتی، یک سازمان مستقل، تشکیل شده از کسب و کار‌ها و افراد ایده‌پرداز و خلاق است که در پیشرفت و آماده‌سازی برنامه‌های تبلیغات، بازاریابی و سایر ابزارهای ترویجی تخصص بخصوصی دارند.

شرکت «ما» با بهره گرفتن از خلاق‌ترین افراد بخش برندینگ، تبلیغات و بازاریابی، با همه کسب و کار‌ها در همه قسمت‌ها آماده همکاری است.

وظایف یک شرکت تبلیغاتی
وظایف یک شرکت تبلیغاتی

بهترین شرکت های تبلیغاتی چه خصوصیاتی دارند و چه وظایفی دارند!

برای ساختن یک کمپین تبلیغاتی یک پروسه طولانی وجود دارد که فعالیت متخصصین در حوزه‌های مختلف را شامل می‌شود. آژانس‌های تبلیغاتی یا همان شرکت‌های تبلیغاتی کار کیفی ارائه می‌دهند. و اغلب شرکت‌های مستقل هستند و افراد یا سازمان‌ها را یاری می‌کنند. تا از راه تبلیغات تصویری / صوتی جذاب، مشتریان مورد نظر خود را جذب کنند. شرکت‌های تبلیغاتی برای تبلیغ کننده مدیریت، تحقیق، ساخت و اجرای آگهی در انواع سیستم عامل‌های رسانه‌ای را طراحی می‌نمایند.

یک شرکت تبلیغاتی وظیفه دارد که:

. ایده‌های تبلیغاتی نو به وجود آورد.

  • طراحی تبلیغات چاپی، تلویزیونی، رادیویی و اینترنتی را انجام دهد.
  • وقت و فضای تبلیغات را رزرو نماید.
  • برنامه ریزی کمپین‌های بازاریابی را انجام دهد.
  • پژوهش‌ها و تحقیقات مورد نیاز را انجام دهد.
  • خدمات دیگری که به مشتریان برای رسیدن به موفقیت کمک می‌کند ارائه دهد.

در حقیقت آژانس تبلیغاتی گونه‌ای از خدمات تجاری است. که برای مدیریت، برنامه ریزی و انجام تبلیغات مشتریان خود طراحی شده است.

از جمله نخستین شرکت‌های تبلیغاتی، شرکت «ما» است که افزون بر همکاری با کسب و کار‌ها، به آموزش الزامات بازاریابی و تبلیغات مخصوصا برندینگ دیجیتال و بازاریابی دیجیتال پرداخته است.

آژانس تبلیغاتی کامل

کسب و کار شما زمانی که می‌خواهد در همه قسمت‌ها تبلیغات تاثیرگذاری انجام دهد. با آژانس‌های تبلیغاتی می‌تواند همکاری داشته باشد. یک آژانس تبلیغاتی با خدمات کامل می‌تواند محدوده بزرگی از خدمات بازاریابی را فراهم کند. خدماتی نظیر تبلیغات وسیع در همه قسمت‌های ممکن، طراحی کمپین‌های خارق العاده بازاریابی، برندینگ و بازاریابی دیجیتال، بازاریابی ویروسی و دهان به دهان و… از جمله خدماتی است که یک آژانس تبلیغاتی با خدمات کامل به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

5 نمونه بازاریابی موفق

آژانس تبلیغاتی مدولار

آژانس تبلیغاتی مدولار یک آژانس تبلیغاتی با خدمات جا افتاده است که خدمات خود را طبق احتیاجات خود از شرکت‌های تبلیغاتی دریافت می‌کند. در نتیجه امکان دارد مشتری درخواست ارتباط با قسمت خلاق کانون را داشته باشد تا یک کمپین تبلیغاتی تاثیرگذار تشکیل دهد و از دیگر خدمات سایر شرکت‌ها بهره‌مند شود. و نیز امکان دارد تبلیغ کننده قسمت رسانه‌ای یک کانون را استخدام کند تا برنامه‌ای را برای تبلیغی به اجرا در آورد. که شرکتی دیگر آن را گسترش داده است. هزینه و دستمزد بهره گیری از خدمات طبق کار‌هایی که انجام گرفته محاسبه خواهد گردید.

آژانس تبلیغاتی داخل شرکت

بعضی از شرکت‌ها تمایل دارند به تبلیغات کنترل نزدیک‌تری داشته باشند. به همین علت از آژانس تبلیغاتی داخل شرکت خود استفاده می‌کنند. این قبیل آژانس‌های تبلیغاتی کاملا به تبلیغ کننده تعلق دارد. این کانون همه کارهایی که یک آژانس تبلیغاتی خارجی (یا بیرون از شرکت) اجرا می‌کند را به خوبی انجام خواهد داد. فرق بین آژانس تبلیغاتی در شرکت و سازمان تبلیغاتی در این است که آژانس تبلیغاتی داخل شرکت مشتریان زیادی را می‌تواند مدیریت کند. اما سازمان تبلیغاتی فقط به همان شرکت تعلق دارد و قادر نیست بیرون از شرکت مشتری داشته باشد.

بهترین شرکت های تبلیغاتی چه خصوصیاتی دارند ؟

کارکنان مجرب و حرفه‌ای
کارکنان مجرب و حرفه‌ای

1) کارکنان مجرب و حرفه‌ای

یک آژانس تبلیغاتی کارکنان مجرب و حرفه‌ای را در قسمت‌های مختلف در جوار یکدیگر باید داشته باشد. این کارکنان بایستی توانایی شناخت احتیاجات مشتریان را داشته باشند. و آن‌ها را برآورده کنند اکنون این احتیاجات از طراحی بیلبورد‌های تبلیغاتی و پوسترهای جذاب تا طراحی وبسایت شامل می‌شود. کسانی که در حوزه طراحی گرافیک، بخش‌های بازاریابی، طراحی وبسایت و… هستند باید در گروه کارکنان یک آژانس تبلیغاتی حضور داشته باشند.

اگر دوست دارید یک آژانس تبلیغاتی موفق داشته باشید. بایستی از کسانی کمک بگیرید که خلاق و بسیار علاقه‌مند هستند. و مطمئنا در کارشان افراد با انگیزه‌ای هستند. این گروه از کارکنان قادر هستند ابداع کننده استراتژی‌ها و روش‌های مهم در تبلیغات و بازاریابی باشند. کارمندانی را که بر می‌گزینید دقت داشته باشید که باید توانایی ریسک‌پذیری را داشته باشند. تا بتوانند از آن برای تشکیل کمپین‌های بزرگ برای رسیدن به اهداف مشتریان قدم بردارند.

استفاده از متخصصین بخش دیجیتال نوع دیگر از مورد‌هایی است که به عنوان ضرورت برای آژانس‌های تبلیغاتی محسوب می‌شود. این روزها در جامعه افراد بسیاری، وقت نسبتا بیشتری را در فضای مجازی، وبسایت‌ها و کانال‌ها می‌گذارند. بنابراین شما باید به نوعی این توانایی را داشته باشید که راه‌های معقولی را برای مشتریانتان و حضورشان در همچین جا‌هایی فراهم کنید چون حتما این موضوع نیاز مشتریان شما خواهد بود.

حضور پایا در فضای آنلاین
حضور پایا در فضای آنلاین

2) حضور پایا در فضای آنلاین

حال در عصر دیجیتال کسانی که در بخش کسب و کارند. بخصوص در قسمت‌های ارتباطات و تبلیغات، می‌بایست حضوری آنلاین داشته باشند. اغلب، آژانس‌های تبلیغاتی بهتر از سایر شرکت‌ها در فضای مجازی دیده می‌شوند. زیرا بازاریابی بعنوان بخشی از تخصص‌ها و فعالیت‌هایشان به حساب می‌آید. اغلب آژانس‌های تبلیغاتی که توانسته‌اند در فضای مجازی حضورشان را پررنگ کنند موفق هستند. و در جستجو‌های گوگل هم مقام خوبی به دست آورده‌اند. البته پوسترهای چاپی، ژورنال‌ها و نیز وب سایت‌های آژانس‌های تبلیغاتی باید طوری باشد که مشتریان خود را جذب کند و مشتری از آن‌ها خوشش بیاید.

یکی از مهم‌ترین چیزهایی که در هر بازاریابی باید به آن توجه شود. محتوای باارزش و پرقدرت است. این نکته را آژانس‌های تبلیغاتی باید به درستی بدانند و آن را به کار ببرند. آژانس‌های تبلیغاتی باید راهی اثرگذار را به وجود بیاورند تا مشتریان را جذب کنند و به عبارتی این توانایی را باید داشته باشند که به طوری داستان مخاطب را بیان کنند که ابتدا موجب جذب مشتری شده و سپس مزیت رقابتی را به وجود آورد. همچنین محتوا را باید به صورتی ایجاد کنند که پیغامی را سازگار با جایگاه مخاطب در بخش بازاریابی و کانال مورد نظر منتقل کند.

علم مناسب از مشتریان
علم مناسب از مشتریان

۳) علم مناسب از مشتریان

یک آژانس تبلیغاتی زمانی که بتواند مشتریان را به دست آورد و آن‌ها را حفظ کند موفق است. آژانس تبلیغاتی موفق بایستی علم مورد نیاز را درمورد بازار مشتریان داشته باشد. و یا با تلاش آن را به دست آورد تا همیشه بتواند به احتیاجات مشتریانش پاسخ دهد و ارزش آفرینی را برایشان به وجود آورد.

همچین شرکت موظف است اولویت اول خود را احتیاجات مشتریان و اهدافشان قرار دهد. و با توجه به آن‌ها کمپین‌های تبلیغاتی متناسب را طراحی کند. یک آژانس تبلیغاتی موفق در این صورت می‌تواند یک برند موفق و پرقدرت را برای مشتریان خود خلق کند.

وقتی از علم سخن می‌گوییم منظور علمی است که از محاسبات، داده‌ها، تجزیه و تحلیل‌های بسیار به دست آمده که این علم می‌تواند موجب پشتیبانی نوآوری یک آژانس تبلیغاتی می‌شود و می‌توان توسط آن تصمیم‌های خوبی را گرفت. یک آژانس تبلیغاتی خوب از تجزیه تحلیل و آنالیز برای رسیدن به یک خروجی خوب کمک می‌گیرد.

۴) ارزش‌های بالای به وجود آمده در مقابل پول پرداخت شده

یکی از چیزهایی که شرکت‌ها در توانایی ایجاد ارزش آژانس‌های تبلیغاتی متفاوت دقت می‌کنند تفاوت آن‌ها نسبت به رقبایشان است.

همچنین استفاده از شیوه‌های مدرن، جدیدترین تکنولوژی‌ها، تجارب اخیر، خدمات خاص داده شده می‌تواند از نکات دیگری باشد که در این حوزه مطرح است. یک آژانس تبلیغاتی باید این توانایی را داشته باشد تا مشتریان خود را راضی و متقاعد نگه دارد.

ضمانت خروجی
ضمانت خروجی

۵) ضمانت خروجی

امروزه متاسفانه طوری شده است که بعضی از آژانس‌های تبلیغاتی به وعده‌ها و تعهدهایی که داده‌اند در زمان معلوم عمل نمی‌کنند و به اصطلاح بدقول هستند. به آژانس تبلیغاتی می‌توان موفق گفت که بتوانند به تمام جزئیات خروجی خود توجه کنند. برای مثال به بعضی از این مورد‌ها در زیر اشاره شده است:

  • بایستی در تمام موردهای موافقت شده بهینه‌سازی وبسایت صورت پذیرد.
  • تبلیغات در وقت معلوم موافقت شده در شبکه‌های مرتبط اجتماعی و پایان یابد.
  • رنگ سازمانی مشتری در طراحی سایت و نسخه‌های چاپی باید حفظ گردد.
  • وب سایت طراحی شده باید با تمام مرورگر‌ها متناسب باشد.

تمام سازمان‌ها وشرکت‌ها می‌کوشند آژانس تبلیغاتی را به دست آورند که به تمام مواردی که وعده می‌دهد جامه عمل بپوشاند و در آخر خروجی کارش را ضمانت کند.

پست های مرتبط

۵ دلیل موجه برای استفاده از دیجیتال مارکتینگ

Root Admin

تکنیک های برای فروش بهتر، چگونه فروش بیشتر و بهتری داشته باشیم؟

Root Admin

10 روش برای بازگرداندن ترافیک از دست رفته سایت

Root Admin

دیدگاهتان را بنویسید