Sponsored | Nofollow | Follow | UGC
گوگل دو نوع ویژگی لینک (Attribute) جدید معرفی کرد. این خبر کوتاه به تنهایی برای کارشناسان سئو کافی بود تا بحثها و سوال و جوابهای بیانتها را شروع کنند. با این که گوگل میگوید اتفاق خاصی نیافتاده است اما این خبر برای عدهای خوب و برای خیلیها هم بد است. دو گزینه لینک فالو و نوفالو تبدیل شد به ۴ گزینه. صفتهای لینک جدید یعنی لینک اسپانسر شده (sponsored) و لینک محتوای تولیدی کاربران (UGC) هستند. در این مقاله توضیح میدهیم چه اتفاقی در گوگل افتاده است، چه کارهایی باید انجام دهیم و جواب سوالات احتمالی شما را هم میدهیم؛ اما قبل از هر چیزی سریعتر برویم سر اصل مطلب و ببینیم که 4 نوع لینکی که باید بشناسیم چه هستند.

اکنون ما با 4 نوع لینک سر و کار داریم! Sponsored | Nofollow | Follow | UGC
اگر موافق باشید، خیلی خلاصه انواع لینکها را مرور کنیم و بعد برویم سراغ توضیحات بیشتر.
لینک فالو یا دوفالو (Dofollow): لینکهایی هستند که موتور جستجو آنها را دنبال میکند و وارد صفحه مقصد میشود.
لینک نوفالو (Nofollow): لینکهایی هستند که موتور جستجو آنها را دنبال نمیکند.
لینک تولیدشده توسط کاربر (UGC): لینکهایی که توسط کاربران در بخش نظرات سایت یا فرومها ایجاد میشوند.
لینک اسپانسری (Sponsored): لینکهایی هستند که در ازای قرار دادن آنها در سایت پول دریافت میشود.
بیشتر بخوانید:
لینک فالو و نوفالو چیست؟
1 دیدگاه
[…] لینکها ۴ نوع شدن… […]