ریشه
لینک‌ها ۴ نوع شدند: Sponsored | Nofollow | Follow | UGC
سئو SEO مقالات

لینک‌ها ۴ نوع شدند: Sponsored | Nofollow | Follow | UGC

Sponsored | Nofollow | Follow | UGC

گوگل دو نوع ویژگی لینک (Attribute) جدید معرفی کرد. این خبر کوتاه به تنهایی برای کارشناسان سئو کافی بود تا بحث‌ها و سوال و جواب‌های بی‌انتها را شروع کنند. با این که گوگل می‌گوید اتفاق خاصی نیافتاده است اما این خبر برای عده‌ای خوب و برای خیلی‌ها هم بد است. دو گزینه لینک فالو و نوفالو تبدیل شد به ۴ گزینه. صفت‌های لینک جدید یعنی لینک اسپانسر شده (sponsored) و لینک محتوای تولیدی کاربران (UGC) هستند. در این مقاله توضیح می‌دهیم چه اتفاقی در گوگل افتاده است، چه کارهایی باید انجام دهیم و جواب سوالات احتمالی شما را هم می‌دهیم؛ اما قبل از هر چیزی سریع‌تر برویم سر اصل مطلب و ببینیم که 4 نوع لینکی که باید بشناسیم چه هستند.

لینک‌ها ۴ نوع شدند: Sponsored | Nofollow | Follow | UGC
لینک‌ها ۴ نوع شدند

اکنون ما با 4 نوع لینک سر و کار داریم! Sponsored | Nofollow | Follow | UGC

اگر موافق باشید، خیلی خلاصه انواع لینک‌ها را مرور کنیم و بعد برویم سراغ توضیحات بیشتر.

لینک فالو یا دوفالو (Dofollow): لینک‌هایی هستند که موتور جستجو آن‌ها را دنبال می‌کند و وارد صفحه مقصد می‌شود.

لینک نوفالو (Nofollow): لینک‌هایی هستند که موتور جستجو آن‌ها را دنبال نمی‌کند.

لینک تولیدشده توسط کاربر (UGC): لینک‌هایی که توسط کاربران در بخش نظرات سایت یا فروم‌ها ایجاد می‌شوند.

لینک اسپانسری (Sponsored): لینک‌هایی هستند که در ازای قرار دادن آن‌ها در سایت پول دریافت می‌شود.

بیشتر بخوانید:

لینک فالو و نوفالو چیست؟

 

پست های مرتبط

تاثیر تبلیغات در تجارت

ریشه

طراحی وب سایت با سرعت بالا

ریشه

اثر تبلیغات بر ذهن انسان

ریشه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید