ریشه
Site support steps
تبلیغات دسته بندی نشده مقالات

کمپین تبلیغاتی اینستاگرام

مدیریت کمپین تبلیغاتی اینستاگرام

امروزه بیشتر کاربران و برند ها از اینستاگرام برای  کسب و کار خود از کمپین تبلیغاتی اینستاگرام استفاده می کنند و مورد توجه آنها قرار گرفته است.این محیط مکانی ایده آل برای تبلیغ کسب و کار ها است و از طریق آن میتوانید مشتری های جدیدی پیدا کنید.برای این که بخواهید فعالیت شما در اینستاگرام مفید باشد و وقتی که صرف آن کردید هدر نرود باید برای تولید محتوای آن برنامه ریزی دقیقی داشته باشید تا هرچه زودتر به نتییجه مطلوب خود برسید.هدف کمپین تبلیغاتی اینستاگرام این است در کمترین زمان ممکن و مدت زمان مشخص با بهترین روش ها تبلیغات خود را انجام دهید .هدف از تبلیغ می تواند افزایش فروش یا معرفی برند باشد که همگی اینها نیازمند زمانبندی دقیق است که باید مدیریت شده باشد.

برای مطالعه بیشتر:تبلیغات ارزان و موثر

کمپین تبلیغاتی اینستاگرام
Instagram advertising campaign

کمپین بازاریابی اینستاگرام چیست؟

کمپین تبلیغاتی اینستاگرام به معنای کمپین تبلیغاتی اینستاگرام که شامل منتشرکردن محتوای افراد و کسب و کار ها برای جذب مشتری است.این هدف شامل دو طیف وسیع است.طیف اول در فروش محصول و افزایش فروش آن است و دیگری برای معروفیت برند یا یک شخص خاص است که از راه های مختلف و خاص میتوان به نتیجه رسید.

۵ گام برای کمک به اجرای کمپین بازاریابی اینستاگرام

  •   تعیین هدف برای بازاریابی اینستاگرامی خود
  •  مخاطب خود را شناسایی کنید
  • یک طرح و برنامه برای کمپین خود در نظر بگیرید
  • برای تبلیغ به افراد با نفوذ اینستاگرام مراجعه کنید
  • سازماندهی بازاریابی کمپین بازاریابی اینستاگرام و زمانبندی ارسال پست
Advertising on this
Advertising on this

برای مطالعه بیشتر:کمپین تبلیغاتی تلگرامی

در چند سال اخیر اینستاگرام به یکی از محبوب ترین برنامه ها برای تبلیغ تبدیل شده آمار های زیر در مورد اینستاگرام نشان میدهد که یک برنامه ایده آل برای کمپین تبلیغاتی اینستاگرام است.

  • در ژوئن ۲۰۱۸ بیش از یک میلیارد کاربر فعال در اینستاگرام بوده است.
  • پانصد میلیون نفر از این کاربران به صورت روزانه از این پلتفرم استفاده کرده‌اند.
  • در حالی که تعداد کاربران اینستاگرام در سال ۲۰۱۳ فقط ۱۳۰ میلیون نفر در ماه بود، در حال حاضر به حدود ۱۰ برابر رسیده است.
  • نرخ تعامل کاربران با فیس‌بوک در حدود ۶۰ درصد و تعامل آنها با اینستاگرام ۳۸ درصد است.
Instagram advertising campaign
Instagram advertising campaign

برای مطالعه بیشتر:نقش تبلیغات در فروش محصولات

بهترین زمان برای تبلیغ در اینستاگرام

از 7 تا 9 صبح

این ساعت ,ساعتی است که افراد اکثرا تازه از خواب بیدار میشوند و به محض بیدار شدن موبایل خود را چک میکنند تا ببینند چه خبر است پس احتمال اینکه اینستاگرام خود را چک کنند هم وجود دارد پس زمان مناسبی برای انتشار محتوای تان است.

11 تا 14 ظهر

این بازه زمانی تایم استراحت و ناهار افراد شاغل است.افرادی که در محیط کار مشغول کار هستند در این تایم به اینستاگرام خود سر میزنند سعی تان در این باشد که محتوای تان شامل عکس باشد و متن طولانی نداشته باشد و یا فیلم نباشد چون امکان دارد که مخاطب برای آن وقت نگذارد.

5 تا 7 عصر

این تایم زمان برگشتن افراد از سرکار به خانه است و افراد در راه برگشت و تایم خالی که دارند به اینستاگرام سر میزنند پس فرصت را از دست ندهید و محتوای خود را انتشار دهید.

9 تا 1 شب

 ساعت 9 تا 1 که ساعات پایانی روز است و افراد درحال خوردن شام یا استراحت هستند بهترین وقت برای انتشار محتوای متنی عکس یا فیلم است.

The best time to advertise on Instagram
The best time to advertise on Instagram

چند ترفند برای انتشار پست

  • کاری کنید که مخاطبان منتظر انتشار پست شما باشند.
  • هر پست را در زمان خاص خود منتشر کنید.
  • سعی کنید که در یک روز چندین پست انتشار ندهید.

انواع کمپین تبلیغاتی اینستاگرام

  •  کمپین آگاهی از برند (Brand Awareness)
  •  کمپین ارزشی و مسئولیت اجتماعی
  •  کمپین‌های فروش و تبلیغات
  •  کمپین‌های رقابتی
  • کمپین عرضهٔ محصولات
  •  کمپین محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC)

برای مطالعه بیشتر:کمپین تبلیغاتی

کمپین تبلیغاتی اینستاگرام چگونه به شما کمک میکند؟

فهمیدن معنی کمپین تبلیغاتی اینستاگرام کتر مشکلی نیست ولی کار کردن روی آن هم کار هر کسی نیست.امروزه اینستاگرام مکانی عالی و مناسب برای بازاریابی و تبلیغات است.انجام دادن بازاریابی چه در دنیای مجازی چه در دنیای واقعی نیازمند اصول خاص خود است.برای بازاریابی در اینستاگرام شیوه های زیاد و مختلفی وجود دارد که میتوانید به نتیجه برسید. بازاریابی در اینستاگرام دارای روش های مختلفی می باشد. یکی از راه های بازاریابی در اینستاگرام، ایجاد کمپین های تبلیغاتی است. به طور کلی بازاریابی در اینستاگرام می تواند با اهداف مختلفی انجام شود. از اصلی ترین اهداف بازاریابی در اینستاگرام می توان به افزایش فروش، افزایش آگاهی از برند و برقراری تعامل اشاره کرد. به طور کلی می توان گفت کمپین های تبلیغاتی در اینستاگرام، تمامی این اهداف را برآورده می کنند.

How does an Instagram ad campaign help you?
How does an Instagram ad campaign help you?

سخن پایانی:اگر برای کسب و کار خود نیازمند بازاریابی و تبلیغات هستید و میخواهید در کمترین زمان ممکن به نتیجه برسید آژانس دیجیتال مارکتینگ ریشه در این زمینه میتواند به شما کمک کند و خدمات خود را اراعه دهد.

برای مطالعه بیشتر:تبلیغات گسترده

پست های مرتبط

تاثیر تبلیغات در تجارت

ریشه

طراحی وب سایت با سرعت بالا

ریشه

اثر تبلیغات بر ذهن انسان

ریشه

دیدگاهتان را بنویسید