ریشه
پشتیبانی وب سایت
دسته بندی نشده مدیریت و پشتیبانی سایت مقالات

پشتیبانی وب سایت

پشتیبانی وب سایت در تبریز

پشتیبانی وب سایت ,هنگامی که یک سایت راه اندازی و طراحی میشود.معنی آن این نیست که دیگر کار شما با سایت تمام شده و میتوانید با قراردادن محتوا در سایت به سود و نتیجه دلخواه تان برسید اینگونه نیست ,بلکه سایت شما به پشتیبانی نیاز دارد .امکان دارد سایت شما به مشکل برخورد و یا ایرادی دهد که خود شما نمیتوانید آن را حل کنید پس باید در این مواقع یک شخص یا شرکت باشد که پشتیبانی سایت شما را بر عهده بگیرد.

سایتی که به تازگی طراحی میشود باید با فاکتور های جدیدی که در بازار وجود دارد پشتیبانی و مدیریت شود.اگر یک سایت برای مدتی مدیریت نشود امکان دارد که افزونه های قدیمی از رده خارج شود لینک ها شکسته شود و مقاله شما از رده خارج شود.پس بنابر این سایت شما باید طبق استاندارد های به روز باید مدیریت و پشتیبانی شود.

 Description of website support services

Description of website support services

شرح خدمات پشتیبانی وب سایت

مدیریت و پشتیبانی سایت ها از روی شرایط و امکانات موجود کنترل میشود.سایت هایی که تعداد افراد زیادی از آن بازدید میکنند بدون شک به پشتیبانی همه ساعته نیاز دارند.البته این حرف به این معنا نیست که دیگر سایت هایی بازدید کننده گان کمی دارند نیاز به پشتیبانی ندارند .

برای پشتیبانی سایت نمایشگرهایی که بیشتر در دید بازدید هستند باید به صورت مداوم در پشتیبانی باشند.برای اینکه از درستی کارکرد و صحت سایت تان مطمعن شوید به یک پشتیبان نیاز دارید.با داشتن یک پشتیبان میتوانید تمامی مشکلات و خطا هایی که در سایت تان رخ میدهد را حل کنید.

 Website support
Website support

مزایای پشتیبانی وب سایت

پشتیبانی وب سایت نیازمند مهارت های خاص خود و اصول مشخصی که دارد همراه است. و باید در اختیار کسانی قرار گیرد که به کد نویسی و آنالیز وب سایت,سئو و بهینه سازی,تولید محتوا سایت مسلط هستند قرار گیرد .با پشتیبانی سایت میتوانیم به این موارد برسیم

  • نگهداری اطلاعات مربوط به سایت
  • بارگذاری فایل های با حجم زیاد در سایت
  • آپدیت و به روز رسانی قسمت های مربوط به گرافیک سایت
  • ارائه آخرین ویرایش های ساختار سایت و ماژول های جدید
  • کپی های پشتیبانی از پرونده هایی که درر سرور وجود دارد
  • بارگذاری محتوا طبق الگوریتم ها گوگل
  • به روز رسانی محتوا ها بر اساس سلیقه کارفرما ها
  • نصب و راه اندازی ابزار های جدید
  • و…….
 Site support steps

Site support steps

مراحل پشتیبانی وب سایت

پشتیبانی یک  فرآیند یا عملیات کوتاه مدت نیست که در یک زمان مشخضص تمتم تمام شود و دیگر به آن نیاز پیدا نکنید.بلکه نیاز است که روی آن به طور مداوم کار شود.بعضی از افراد برای ارتقا بازدید کننده گان خود و افزایش رتبه سایت شان اهمیت و ارزش خاصی قائل اند.پشتیبانی از سایت امکان دارد در طول چند سال انجام شود. در این جا ممکن است که برای سایت تان مشکلی به وجود نیاید و همه روزه شاهد افزایش بازدید کنندگان از سایت تان شوید.

پشتیبانی وب سایت شامل موارد زیر است

نگهداری و پشتیبانی فنی

بعد از اینکه وب سایت تان راه اندازی شد,امکان دارد بعضی از بخش های آن با مشکل دچار شود.به طور مثال در قسمت قالب های جوملا که باز هستند (open) امکان دارد که لینک دیگر وب سایت ها در آن قرار گیرد.در اینجا کاربران قبل از اینکه وارد سایت شما شوند توسط لینکی به یک سایت دیگر هدایت میشوند و این کار باعث میشود که رتبه وب سایت شما به مرور زمان کاهش یابد و تعداد افراد بازدید کننده از سایت تان کم شود.برای اینکه دچار این مشکل نشوید با استفاده از پشتیبانی فنی میتوانید از آن جلوگیری کنید.با اشاره به این نکته که با ورود افزونه های جدید معنی  آن این است که دیگر افزونه های قدیمی از رده خارج شده اند.پشتیبان باید از ورود افرونه های جدید آگاه باشد و جدید ترین هارا در سایت بارگذاری کند.

نگهداری و پشتیبانی امنیتی

پس از به راه انداختن سایت نوبت به حقظ حریم شخصی کاربران و محفوظ نگه داشتن اطلاعات آنها از افراد سودجو ضروری است.اگر سایت شما در باره خرید و فروش محصولات است و خدمات آنلاینی دارید که به درگاه بانک متصل است .اطلاعات بانکی که کاربران در سایت وارد میشود باید غیر قابل مشاهده برای دیگر افراد باشد تا مشتری در امنیت کامل از شما خرید کند.با وجود هکر ها و با دسترسی پیدا کردن آنها به اطلاعات سایت شما کار شما دشوار میشود و باید از این اتفاق جلوگیری کنید.در نتیجه با بررسی مداوم سایت و با تغییر دادن کدها میتوانید از دسترسی هکر ها و دیگر افراد سودجو به سایت تان جلوگیری کنید و این کار وظیفه بخش نگهداری و پشتیبانی امنیتی سایت است.

نگهداری و پشتیبانی محتوایی

پس از حفظ حریم شخصی کاربران، نوبت به بارگذاری محتواها در سایت می رسد. محتواها عامل سئو وبسایت هستند. بنابراین پشتیبانی از محتواها تاثیر زیادی در حفظ رتبه سایت دارد. پشتیبانی محتواها با بررسی و تغییر لینک های شکسته، بازنویسی محتواهای کپی شده و … انجام می شود.

سخن پایانی:اگر برای وب سایت خود نیازمند یک پشتیبان هستید که کارهای آن را انجام دهد آژانس دیجیتال مارکتینک ریشه میتواند در تمامی زمینه های پشتیبانی سایت شما را یاری کند.

نگهداری و پشتیبانی فنی
Maintenance and technical support

پست های مرتبط

تاثیر تبلیغات در تجارت

ریشه

طراحی وب سایت با سرعت بالا

ریشه

اثر تبلیغات بر ذهن انسان

ریشه

دیدگاهتان را بنویسید