تاثیر تبلیغات بر رفتار مصرف کننده
تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ,بیشتر افراد برای مشاهده تبلیغات و جستجوی آن اقدامی نمی کنند و اینجاست که میتوان موثر بودن تبلیغات بر رفتار مصرف کننده را مشاهده کرد.
- اساسا با خلاقیت و بازاریابی میتوان تبلیغاتی کرد که نظر بیننده را به خود جلب کند.
- تبلیغ خوب باعث میشود تا آمار فروش بالا رود.
- تبلیغات چیزی نیست که مصرف کننده به آن نیاز داشته باشد .
- تنها یک راه برای آگاهی آنها از محصول مورد نظرشان است.
- اگر شما راه حل هایی را می خواهید که بر مصرف کننده تاثیر گذار باشد باید تبلیغات به یاد ماندنی و قوی را بسازید.

آگاهی از برند
اگر در یک جزیره دور افتاده ای باشید که هیچ انسانی نباشد و بخواهید یک مغازه باز کنید اینکار هیچ نتیجه ای نخاهد داشت چرا که هیچکس از افتتاح مغازه شما خبر نخواهد داشت.اگر در یک شهر شلوغ تصمیم به این کار بگیرید تنها افراد اطراف شما و آشناهایتان از کارتان آگاهی خواهد داشت و تنها اشخاصی که به صورت اتفاقی از جلو مغازه شما رد میشوند.
فاصله بین مصرف کننده و فروشنده را باید از بین برد.تبلیغات باعث میشود که مشتری متوجه شود که شما فعالیت و وجود دارید و کار شما مشتریان زیادی را جذب کند.اگر شما هیچ گونه تبلیغات رسانه ای یا آنلاین نداشته باشید فقط از طریق گفتگو با افراد اطراف تان میتوانید برند خود را معرفی کنید.
در جامعه رو به پیشرفت و رشد امروزی حتی فروشگاه های بزرگ که هیچ گونه تبلیغی در زمینه کار خود انجام نداده اند دوام نمی آورند.یازار ازاد این اجازه را به همه میدهد که هر رقیبی در کنار شما فروشگاه خود را بزند و فعالیت کند به علاوه شرکت هایی که حق امتیاز (فرنچایز) دارند نوبت شماست که با تبلیغات مناسب و استاندارد های لازم در کار خود بیشتر از رقبا پیشرفت کنید.

تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی
آگاهی داشتن از برند تاثیر خنثایی بر روی مصرف کننده دارد.ابتدایی ترین کار تبلیغات اطلاع رسانی به مردم است که محصول و یا خدمات شما در اختیار مصرف کننده قرار بگیرد. کسانی که تبلیغات شما را می بینند در مورد محصول شما اطلاعات به دست می آورند.همان طور که از اتفاقات روزانه اخبار مربوطه را به دست می آورند.مصرف کنندگان ایرانی از آنجایی که اگر یک محصول شناخته شده نباشد خریداری نمی کنند پس باید تمام تلاش خود را بر تبلیغات و شناخته شدن محصول تان بکنید.
مصرف کنندگان اطلاعات لازم را کسب می کنند
بیشتر تبلیغات یک دید کلی در مورد محصول شما به مصرف کننده میدهند.اگر بخواهید تبلیغ برای محصول شما موثر باشد باید به نحوی باشد که در یک تبلیغ ویژگی های محصول شما را به طور خلاصه و مفید بیان کند و یک حس کنجکاوی را در بیننده ایجاد کند.شماره تماس یک راه ارتباطی بین شما و مصرف کننده است که اگر سوال بیشتری داشتند با شما ارتباط برقرار کنند.پس سعی کنید در تبلیغاتتان راه های ارتباطی با مصرف کننده را نیز بیان کنید.
برای مطالعه بیشتر:هزینه مدیریت سایت و تبلیغات شما

اثرات رفتاری ویژگی ها
تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ,مصرف کننده هنگام مشاهده تبلیغات شما به طور منطقی آن را تجزیه و تحلیل میکند.شما باید در تبلیغ تان فهرستی منطقی از ویژگی های محصول تان را بیان کنید و ایده هایی را در تبلیغ بیاورید که بر روی مصرف کننده تاثیر گذار باشد. به طور مثال اگر جاروبرقی فردی خراب باشد و طور اتفاقی تبلیغ شما را ببیند اگر با دیدن تبلیغ شما قانع به خرید شود بدانید که تبلیغ شما در کار خود موفق بوده است.به این نکته توجه کنید در قسمتی از تبلیغ خود محصول خود را با محصول دیگر برند ها مقایسه کنید و در کنار آن ویژگی های محصول تان را به میان بیاورید.
ارزیابی منافع
امروزه بیشتر صنایع را تبلیغات اشباع کرده است.یه نکته که شما را از دیگر رقبا متمایز میکند این است که یک کار تکراری را متفاوت انجام دهید تا بیننده را به خود جذب کند.
بامشاهده تبلیغات شما بیننده با خود تجزیه و تحلیل میکند و به این فکر می افتد که محصول شما چگونه میتواند در زندگی او تاثیر گذار باشد و به کارش آید.این یک واکنش غیر قابل پیش بینی است و شخص نسبت به تبلیغات شما واکنش نشان می دهد.به طور کلی سعی کنید که تبلیغات تان کوتاه و مفید باشد از گزافه گویی بپرهیزید تا حوصله کاربر سر نرود و از تبلیغات شما رد نشود.هدفمند و با اگاهی نیاز های کاربر پیش بروید.
یادآوری و تکرار تبلیغات
تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان,از آنجایی که حافظه انسان فرار است و درصد فراموشی در آن دخیل است اگر تبلیغات شما به نحوی باشد که فقط یکبار نشان داده شود و بیننده فقط یکبار آن را ببیند طبیعتا نمیتواند تصمیم درستی در مورد خرید کردن بگیرد.برخی افراد با دیدن یکباره تبلیغ تصمیم به خرید میگیرند اما برخی ها با تجزیه و تحلیل زیاد و بررسی دقیق تصمیم به خرید میگیرند پس نتیجه میگیریم که باید تبلیغات شما به طور مکرر نشان داده شود تا در ذهن بیینده ثبت شود تا در هنگام نیاز به شما مراجعه کند.

نتیجه گیری
تبلیغات، در این بازار رقابت محور یک امر ضروری است. درک چگونگی تأثیر تبلیغات بر رفتار مصرف کننده به شما کمک می کند تا برنامه ریزی بهتری را برای تبلیغات داشته باشید که به هر جزئیاتی توجه کند (که تفاوتی بین ایجاد تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات رادیویی، تبلیغات دیجیتال و یا موارد دیگر وجود ندارد)اگر برای کسب کار خود به دنبال تبلیغات و بازاریابی هستید آژانس دیجیتال مارکتینگ ریشه میتواند در این امر شما را یاری کند.