بازاریابی ربایشی یا درونگرا ( Inbound Marketing ) چیست؟
بازاریابی ربایشی به جذب، مشارکت دادن مشتریان و خوشحال کردن آنها در تک تک مراحلی است که خریدار پشت سر می گذارد؛ برای این کار می توانید با استفاده از تاکتیک های بازاریابی دیجیتال مذکور در بازاریابی ربایشی، تجربه ای از بازاریابی را ایجاد کنید که بهمراه مشتری عمل کند و نه برعلیه آنها. در این به چند مثال در مقایسه بازاریابی ربایشی در مقابل بازاریابی سنتی می پردازیم.
- Blogging vs. pop-up ads
- Video marketing vs. commercial advertising
- Email contact lists vs. email spam
1 دیدگاه
[…] بازاریابی ربایش&… […]