ریشه
بازاریابی دیجیتال مارکتینگ مقالات

بازاریابی ربایشی

بازاریابی ربایشی یا درونگرا ( Inbound Marketing ) چیست؟

بازاریابی ربایشی به جذب، مشارکت دادن مشتریان و خوشحال کردن آنها در تک تک مراحلی است که خریدار پشت سر می گذارد؛ برای این کار می توانید با استفاده از تاکتیک های بازاریابی دیجیتال مذکور در بازاریابی ربایشی، تجربه ای از بازاریابی را ایجاد کنید که بهمراه مشتری عمل کند و نه برعلیه آنها. در این به چند مثال در مقایسه بازاریابی ربایشی در مقابل بازاریابی سنتی می پردازیم.

  • Blogging vs. pop-up ads
  • Video marketing vs. commercial advertising
  • Email contact lists vs. email spam

 

پست های مرتبط

موثرترین و ارزان ترین تبلیغات آنلاین در اینترنت

ریشه

تاثیر تبلیغات در تجارت

ریشه

طراحی وب سایت با سرعت بالا

ریشه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید