اتریبیوشن / Attribution : اختصاص کامل یا بخشی از ارزش یک تعامل با نقاط تماس مختلف، توسط مشتری. انواع مختلفی از مدل های اتریبیوشن وجود دارند که بازاریابان از آن استفاده میکنند.

اتریبیوشن / Attribution

اتریبیوشن / Attribution

عبارات مرتبط :
دسته بندی :

توضیح :

اتریبیوشن / Attribution : اختصاص کامل یا بخشی از ارزش یک تعامل با نقاط تماس مختلف، توسط مشتری. انواع مختلفی از مدل های اتریبیوشن وجود دارند که بازاریابان از آن استفاده میکنند. مدل هایی همچون: تماس اول، تماس آخر، و مدل چند تماسی.

اتریبیوشن / Attribution : اختصاص کامل یا بخشی از ارزش یک تعامل با نقاط تماس مختلف، توسط مشتری. انواع مختلفی از مدل های اتریبیوشن وجود دارند که بازاریابان از آن استفاده میکنند.
اتریبیوشن / Attribution : اختصاص کامل یا بخشی از ارزش یک تعامل با نقاط تماس مختلف، توسط مشتری. انواع مختلفی از مدل های اتریبیوشن وجود دارند که بازاریابان از آن استفاده میکنند.

پست های مرتبط

سئو کلاه سفید / White Hat SEO

Root Admin

کد ردیابی / قطعه ردیابی

Root Admin

کانال / Channel

Root Admin

دیدگاهتان را بنویسید