بازاریابی محتوا یا کانتنت مارکتینگ چیست؟
بازاریابی محتوا یا کانتنت مارکتینگ به تولید و تبلیغ دارایی های محتوا با هدف معرفی برند، افزایش بازدید، جذب و ایجاد مشتری بالقوه می پردازد. کانال هایی که می توانند در استراتژی بازاریابی شما ایفای نقش کنند عبارت اند از:
پست های وبلاگ:
نوشتن و انتشار مقاله در وبلاگ یک شرکت به شما کمک میکند تخصص رشته کاری خود را نشان داده و بازدید رایگان به دست آورید. این امر در نهایت، فرصت های بیشتری را برای تبدیل بازدید کننده به مشتریان به القوه تیم فروش در اختیار شما می گذارد.
کتاب های الکترونیکی و مقاله سفید:
کتاب های الکترونیکی، مقالات سفید و دیگر محتواهای مشابه بلند مدت به بازدیدکنندگان به آموزش بیشتر بازدید کنندگان وبسایت کمک شایانی میکند؛ به علاوه به شما نیز اجازه میدهد تا محتوا را به محتوای اطلاعاتی خواننده تبدیل کرده، برای شرکت خود مشتری بالقوه ایجاد کنید و آنها را به سمت مسیر تبدیلشان به خریدار سوق دهید.
اینفوگرافیک:
گاهی بازدید کنندگان از شما انتظار دارند به جای گفتن به آنها نشان دهید. اینفوگرافیک یا عکس های توضیح دار نوعی محتوای دیداری هستند که به بازدیدکنندگان وبسایت کمک میکند مفهومی را که می خواهید به آنها در یادگیری اش کمک کنید مجسم کنند.
1 دیدگاه
[…] بازاریابی محتوا […]