ریشه
اخبار دیجیتال مارکتینگ

آمازون وان ، سرویسی برای پرداخت‌ با کف دست

آمازون وان ، سرویسی برای پرداخت‌ با کف دست

آمازون وان ، سرویسی برای پرداخت‌ با کف دست

آمازون امروز از سرویس جدیدی با عنوان آمازون وان ، که به شما امکان می‌دهد هنگام پرداخت یا عبور از گیت‌ها هویت ‌خود را با کف دستتان تایید کنید، رونمایی کرد.

شرکت آمازون که در تلاش برای ایجاد امکان پرداخت با کف دست است، امروز از سرویس آمازون وان خود رونمایی کرده است، سرویسی که با استفاده از خطوط منحصر به فرد کف دست شما، خریدها را تأیید می­کند و به شما امکان ورود به مکان­های گیت­دار مانند درب­ها، سالن­های ورزشی و استادیوم­ها که در آنها بسته شده است را می­دهد.

آمازون وان ، سرویسی برای پرداخت‌ با کف دست
آمازون وان ، سرویسی برای پرداخت‌ با کف دست

آمازون وان ، سرویسی برای پرداخت‌ با کف دست در چه مرحله ای است؟

در حال حاضر ، خواندن کف دست به دو فروشگاه Amazon Go در سیاتل محدود شده است. که دیگر نیازی به تعامل فیزیکی شما با صندوقدار یا باجه سلف سرویس وجود ندارد. در اولین بازدید خود از این فروشگاه­ها می­توانید ثبت نام را با درج کارت اعتباری خود و دنبال کردن دستورالعمل­های ظاهر شده بر روی صفحه، امضای کف دست خود را اسکن کنید. پس از اینکه اطلاعات کارت و کف دستتان منطبق شدند، فقط با نگه داشتن دست خود در بالای دستگاه، می­توانید وارد این فروشگاه­ها شوید.

تا اینجای کار، این نوع ورود در مرحله آزمایشی است. اما آمازون برنامه های بزرگی برای این فناوری در نظر گرفته است. این شرکت گفته است قبل از گسترش فروشگاه­هایش، مانند کتابفروشی­ها یا فروشگاه­های غذا، در ماه­های آینده، ابتدا این سرویس را وارد فروشگاه­های “آمازون گو” خود خواهد کرد.

همچنین این سرویس، به خرده فروشان ثالث و سایر مشاغل نیز، در صورت تما‌یل‌شان، ارائه می­شود. می­دانم چه فکری می­کنید: چرا کف دست­ها؟ خب، آمازون معتقد است که این سرویس حریم خصوصی بیشتری نسبت به سایر روش­های بیومتریک ارائه می­دهد ، زیرا شما فقط با یک تصویر کف دست نمی­توانید هویت یک شخص را دریابید.

دیلیپ کومار، معاون خرده فروشی فیزیکی و فناوری در آمازون گفته است: “همچنین لازم است در هنگام استفاده از این سرویس، با نگه داشتن کف دست خود روی دستگاه دستتان را نیز حرکت دهید. این کار بدون تماس صورت می­گیرد، که ما فکر می کنیم مشتریان، به خصوص در زمان فعلی، از آن استقبال خواهند کرد. در نهایت ، استفاده از کف دست به عنوان شناسه بیومتریک، مشتری را کنترل می­کند که چه زمانی و کجا از این سرویس استفاده کرده است.”

بیشتر بخوانید:

بازاریابی ربایشی

پست های مرتبط

فروش نوت بوک در سه ماهه دوم ۲۰۲۰ حدود ۲۷ درصد افزایش داشته است

Root dm

موزیلا با اخراج ۲۵۰ کارمند بر پروژه‌های پول‌ساز تمرکز می‌کند

Root dm

راهکارهای کوتاه مدت برای موفقیت بعد از فلوریدا ۲ (آپدیت March و June)

Root Admin

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید