ریشه

نکات و سوالات مهم در مورد Sponsored | Nofollow | Follow | UGC

نکات و سوالات مهم در مورد Sponsored | Nofollow | Follow | UGC

نکات و سوالات مهم در مورد Sponsored | Nofollow | Follow | UGC

نکات و سوالات مهم در مورد Sponsored | Nofollow | Follow | UGC
نکات و سوالات مهم در مورد Sponsored | Nofollow | Follow | UGC

۱. آیا از صفت‌های جدید می‌توانیم به صورت ترکیبی استفاده کنیم؟

بله؛ یعنی یک لینک می‌تواند همزمان نوفالو، اسپانسری و محتوای تولیدی کاربر باشد. مثل لینک زیر:

rel=nofollow sponsored ugc

اما دقت کنید که گوگل دیگر با عبارت Nofollow که در ابتدای لینک‌های اسپانسری یا تولیدشده توسط کاربر می‌آیند کاری ندارد؛ چون خود این لینک‌ها گویای همه‌چیز هستند و نافالو بودنشان اهمیتی ندارد. اما برای سایر موتورهای جستجو که هنوز درکی از این لینک‌ها ندارند، می‌توانید از صفت نوفالو استفاده کنید.

 

2. آیا باید لینک‌های نوفالوی قدیمی را تغییر دهیم؟

هیچ نیازی به تغییر لینک‌های نوفالو نیست. فقط مطمئن شوید لینک‌هایی که آنها را تایید نمی‌کنید و می‌توانند اسپم باشند حتماً یکی از صفت‌های معرفی شده را داشته باشند.

3. آیا از این به بعد حتماً باید لینک‌ها دارای صفت اسپانسری یا محتوای تولیدی کاربر باشد؟

نحوه تعامل گوگل با لینک‌ها در حال تغییر است. وقتی گوگل می‌گوید برای لینک‌های خود از این صفت‌ها پس با توجه به شرایط به این توصیه عمل کنید. البته استفاده از لینک‌های فالو یا بدون صفت همچنان معتبر است و هیچ مشکلی هم ایجاد نمی‌کند.

4. چه تفاوتی بین لینک نوفالو و اسپانسری وجود دارد؟

در حال حاضر تفاوت بین این دو وجود ندارد. بهتر است برای تبلیغات، رپرتاژ و هر نوع لینکی که به سفارش مشتریان در سایت قرار می‌دهید، از صفت اسپانسری استفاده کنید تا در آینده سایت شما تحت جریمه‌های احتمالی قرار نگیرد.

بیشتر بخوانید:

لینک‌ها ۴ نوع شدند: Sponsored | Nofollow | Follow | UGC

لینک فالو و نوفالو چیست ؟

لینک sponsored و ugc چیست؟

خروج از نسخه موبایل