طراحی و لوگوی جدید پیام رسان Messenger فیسبوک
پیامرسان Messenger که متعلق به کمپانی فیسبوک است در آخرین به روز رسانی خود با طراحی جدید لوگو و محیط برنامه قصد دارد تجربه بهتری از پیامرسان را به کاربران خود ارائه دهد.

علت طراحی لوگوی جدید پیام رسان Messenger فیسبوک چیست؟
فیس بوک در حال ایجاد تغییرات در طراحی و لوگوی جدید پیام رسان Messenger خود است تا به این شیوه بتواند رنگ و لعاب جدیدی به این برنامه بدهد. نسخه به روز شده این برنامه که دارای لوگویی پر جنب و جوش تر با پیش زمینه صفحه جدید چت جدید، تمها جدید برای برنامه و واکنشهای سفارشی است. فیس بوک در یک پست وبلاگ نوشت:
“تغییرات جدید نشان دهنده تغییر دید و نگاه به آینده پیام رسانها است – روشی پویا تر، سرگرم کنندهتر و یکپارچهتر برای معاشرت با افراد مورد علاقهتان، در برنامه ها و دستگاههای مورد علاقه شما.”
فیلم کوتاه معرفی به روز رسانی این برنامه بیشتر بر روی برخی از ویژگیهای جدید، از جمله قابلیت تماشای جمعی مهمانی و حالت تاریک ، که سال گذشته وارد مسنجر شده است، متمرکز است. این کلیپ تبلیغاتی همچنین بر روی چت بین برنامه ای با کاربران اینستاگرام ، که به زودی در دسترس اکثر کاربران در آمریکای شمالی قرار خواهد گرفت ، تمرکز کرده است. استن چودنوفسکی، معاون ارشد مسنجر، درباره این تغییرات نوشت: “مسنجر همچنین مکالمات درون برنامهای و به زودی Oculus را قدرت می دهد ، بنابراین شما می توانید در هر کجا که هستید با افراد مورد علاقه خود در ارتباط باشید.”
علاوه بر طراحی و لوگوی جدید پیام رسان Messenger برخی از ویژگی های دیگر مانند استیکرهای سلفی و حالت ناپدید شدن وجود دارد که در آن پیامها هنگام خروج از گپ یا پس از مشاهده پیام، ناپدید می شوند. مسنجر همچنین اعلام کرده است که از سال آینده از جلوه های AR شخص ثالث نیز پشتیبانی خواهد کرد.
بیشتر بخوانید