دانلود رايگان کتاب قوانین و مقررات تبلیغاتی کشور pdf

قانون محصول زندگی اجتماعی است و به معنـاي عـام آن، وجـه تفکیـک زندگی مدنی از زندگی غیرمدنی انسانها میباشد. در حقیقت از جمله هدف هاي مهم تدوین و وضع مقررات توسط دولت و قانونگذاران، رشد و پیشرفت جامعه،
تنظیم روابط اجتماعی افراد و ایجاد عدالت میان انسانهاست.
با توجه به محتوا و موضوع اصلی کتاب حاضر، تبلیغات نیز به عنـوان یـک پدیده اجتماعی، از قرن 19 میلادي، با شیوه هاي نوین در جوامـع مختلـف رواج یافت و از همان ابتدا دولت ها با وضع مقررات و نظارت مسـتمر، ضـمن حفـظ
منافع عمومی، به امر ساماندهی این پدیده پرداختند.
بیشتر بخوانید: