نرخ مشاهده / Reach
عبارات مرتبط : |
دسته بندی : |
توضیح :
نرخ مشاهده / Reach : شاخصی برای اندازهگیری نمایش آگهیها است که تعداد کاربرانی که آگهی شما را دیدهاند، میشمارد. (تفاوت آن با Impression در این است که در Impression تعداد تماشای آگهی مد نظر است و مهم نیست که یک کاربر چندین بار آگهی را ببیند اما در Reach، یک کاربر هرچندبار که آگهی را ببیند، 1 Reach محسوب میگردد.) تبلیغات ویدیویی، تصویری و تبلیغات در شبکه های اجتماعی در اغلب موارد مشمول “Reach” میشوند. با این حال، تبلیغاتی که در موتور جستجو نمایش داده میشوند، مشمول گزارشات “Reach” یا نرخ مشاهده نمیشوند.
